نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

عشق زندگی

از پوشک گرفتن نیکان

1394/7/13 6:31
نویسنده : آرزو
552 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم ابهر جشن علی

علی پسرعمه منه که رشته داروسازی دانشگاه تهران قبول شده و مامانش واسش جشن گرفته بود یه کم نیکان سرماخوردگی داشت ولی خدا رو شکر تو جشن اذیتمون نکردن و خوش گذشت

کشاله پاش (جای کش پوشک) خیلی جوش زده و میسوخت

تصمیم گرفتم وقتی اومدیم خونه یه کم باز بذارمش . هوا داره سرد میشه و نمیشه خیلی در و پنجره ها رو باز گذاشت یا فرش شست مامانم هی گفت باشه عید از پوشک بگیری خودمم مردد بودم ولی دلم رو زدم به دریا و گفتم حالا که بازش کردم بذار یه تلاشی بکنم

روز اول فقط یه بار تو دستشویی جیش کرد اونم با کلی آب بازی و کلک که در نره بقیه کاراش تو خونه بود

باباش هی گفت پوشکش کن من گفتم نه گناه داره پاش سوخته اذیت میشه

روز دوم هم به همین منوال گذشت

حالا تصمیم گرفتم بمونم خونه هی از اینوز اونور دعوت میشم

خونه همسایه مون ، خونه زینب مولودی،قم و...

در عرض دو روز دو بار رفته دستشویی ولی خب بازم صبوری میکنم امیدوارم بتونم از عهده اش بر بیام

خیلی واسم سخت میاد نیکی هم هست و مدام باید هواسم به اونم باشه به نیکی گفتم کمکم کن نیکان رو از پوشک بگیرم ئاست حایزه میخرم گاهی کمکم میکنه میگم دم در دستشویی بایست که نیکان هم بره دستشویی وگرنه دوست داره دنبال نیکی باشه و نمیره دستشویی

خلاصه با جایزه و شکلات وبستنی داریم تشویقش میکنیمآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد