نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

نیکان مهربونم

1394/10/9 6:24
نویسنده : آرزو
566 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان مهربون من

قبلا فک میکردم شاید پسرا بلد نیستن خوب ابراز محبت کنن و سرد و بیروحن ولی الان گاهی جلوی نیکان کم میارم مخصوصا اگه ناراحت باشم فک میکنه قهر کردم میاد تمام صورتم رو پر از بوسه میکنه دستای مهربونش رو دور گردنم میندازه و میگه مامان گهر(قهر) نباش . نمیتونم این محبتش روو بی جواب بذارم کلا یهو حال دلم عوض میشه

من به عنوان مادر خانواده میدونم مرکز فعل و انفعالات خونه هستم میشه گفت هسته مرکزی

وقتی حالم خوش نباشه همه دپرس و عصبانی و پر از تنش

و وقتی خوبم کلا همه چی خوبه

و خوشحالم بچه هایی دارم از برگ گل نازکتر و خوشبوتز که میتونن اینجور حالمو خوب کنن

بهتون افتخار میکنم دستای کوچیک  و مهربونتون رو میبوسم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد