نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

عشق زندگی

من و دلم

1394/10/12 7:12
نویسنده : آرزو
595 بازدید
اشتراک گذاری

صبح شنبه است و من دیشب خواب بدی دیدم

یکساعتی هست که برای خودم میچرخم ساعت از7 گذشته باید بلند شم  بچه ها رو بیدار کنم و حاضرشون کنم واسه مهد کودک

اما حس ندارم

دلم میخواست مطلبی بنویسم اما هیچی به ذهنم نمیاد

دلم میخواد کنار بخاری دراز بکشم و خیالبافی کنم واسه روزای قشنگی که هنوز نیومده یا حتی گذشته

گاهی ساعت آدم رو مضطرب میکنه

دلش میخواد هیچ ساعتی نباشه و لحظات ماندگار بشن

امااااااا صبح قشنگیه و حتما اتفاقات خوبی میخواد بیفته بدون گریه بچه ها بدون استرس و دل آشوب

حال من خوب است و حال دلم بهتر دلم چای به میخوادآرام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد