نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

افتادن اولین دندون شیری نیکی

1394/11/4 6:46
نویسنده : آرزو
634 بازدید
اشتراک گذاری

درست وقتی که فکرش رو نمیکنی یه اتفاق ساده زندگی آدم رو تکون میده و میره به سمت جدید

5شنبه مامان اینا اومدن خونمون و رفتنی نیکان رو با خودشون بردن فک نمیکردم نیکی اینقدر راحت بپذیره

ولی هیچ اعتراضی نکرد و جالب اینجاست که نیکان هم خیلی راحت دور از مامانش اونجا خوابیده بود

جمعه (94.11.2)رو تخت دراز کشیده بودیم و با باباش حرف میزدیم که نیکی اومد گفت مامان برگشتم نگاش کردم دیدم به دندونش اشاره میکنه

مثل فنر بلند شدم خشکم زد دندونپایین سمت چپش نبود میگم مامانی چی شد ؟ میگه خودش افتاد میگم خب کوشش؟ کجا انداختیش؟ میگه نمیدونم اصلا درد نداشت من دیگه بزرگ شدم

کلی ذوق میکرد و کلی خوشحال بود هی میگفت برم به دوستام نشون بدم

رفت فقط هانیه رو پیدا کرد تا بهش نشون بده

راستش من هنوز تو شک بودم اتاقش رو گشتم ولی دندونش رو پیدا نکردم

دوست داشتم دندوناش که میفتن واسه بزرگ شدنش هدیه براش بگیرم ولی اینجور که این ذوق میکنه تمام دندوناش رو حاضره خودش بکنه

داستان دندون هم از اونجایی به ذهنش رسید که دندون بهاره افتاد البته اون کلاس اول هستش ولی چون با نیکی دوست هستند و نیکی خیلی اونو دوست داره هر کاری اون بکنه بهترینه

من فک کنم اونقد با دندونش ور رفته یا اینکه همزاد پنداری کرده که مثل اون بشه

و       فردای اونروز هم دندون بغلیش لق شد

و من از ترس داشتم سکته میزدم خیلی زوده تازه 5 سالشه

قرار شد امروز که یکشنبه هست ببرمش دندونپزشک یه نظری بده

خدا کنه نترسه و همگاری کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد