نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

عشق زندگی

تولد5 سالگی نیکی

1394/10/24 7:16
نویسنده : آرزو
714 بازدید
اشتراک گذاری

 

آپارتمان 40 واحدی ما کلی بچه کوچیک داره که باعث شده مادرا با هم آشنا بشن و با هم رفت و آمد کنند

راستش تصمیم واسه تولد نیکی یه کم سخت بود تعداد نفرات زیاد بودن و هم اینکه دعواهای نیکی و نیکان قدرت کار رو از من میگرفت تصمیم گرفتم 8 تا از بچه های بلوک رو که تو یه سن و سال بودن دعوت کنم و مادراشون رو هم از لیست خط زدم تا راحت تر بتونم پذیرایی کنم

با تصور 10 نفر شروع کردم به خرید که شدن 20 و چند نفر

خودم کیک پخنک قرار شد خاله اش بیاد واسه تزیین

تولد خوبی بود واسه بچه ها مسابقه کاست خوری گذاشتیم بعد پاستیل جایزه دادیم

نقاشی گذاشتیم و به همشون یادگاری کیف دادیم

بعد ساندویچ و کیک دادیم

نیکی میگفت هر کس میاد تولد کادوش رو همون موقع باز کنیم واسه همین وقتی بچه ها جمع شدن اول از همه کادو باز کردیمجشن

 

تولد به روایت تصویر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد