نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی شجاع

1394/11/27 11:53
نویسنده : آرزو
683 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه نداشتم میگفتم بچه باید شیطون باشه شاد باشه هر جا که میره بفهمن بچه اومده کلی هیحان و شادی با خودش بیاره

الانم همینو میگم ولی نگه داشتن یه همچین بچه ای سخته باید به جای 2 تا چشم 22 تا چشم داشته باشی و بیکار و یه عالمه پول که غصه کلاس و بیرون بردن و غذای ناهار و... رو نخوری

نیکی یه وقتایی کارایی میکنه که توش میمونیم با توجه به شخصیتی که داره باور نکردنی میشه

تازگیا یاد گرفته چهارپایه بلند رو میذاره زیر پاش و به جاهای دست نیافتنی خونه که قبلا محل اختفای اثاث و اسباب بازیا بود دست پیدا میکنه

من خیلی رو این چهارپایه نمیرم بلنده سرم گیج میره ولی نیکی با خیال راحت میکشونه اینور اونور و به بالای کمدا دست میزنه وسایلی رو هم که به درد خودش نمیخوره میاره پایین و میده به نیکان

خلاصه گاهی اوضاع خونه بدجور به هم میریزه همه وسایل رو زمین دوتا بچه که به هیچی جز خراب کردن فکر نمیکنن یه آشپزخونه به هم ریخته و بدون غذا مامانی که مونده دعوا کنه یا باهاشون بازی کنه یا جمع و جور کنه یا اشکاش رو پاک کنه و به فایلای سخنرانی که تو گوشیش تلمبار شده تا یه روزی بتونه گوش بده ، گوش کنه

ولی در پس همه این افکار و این ریخت و پاش ها خونه تمیزی رو تصور میکنم که همه چی مرتبه و بچه ها بازی میکنن درس میخونن یا شعر میخونن و میرقصن و با خودم میگم اون روزها واسه منه

من یه آدم خوشبختی ام که میتونم همه جور زندگی رو تحربه کنم و ازشون لذت ببرم

با همه شیطونیا و گوش ندادن ها و سردرد هام دوستتون دارم و عاشقانه میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mantab
26 اسفند 94 21:32
با سلام و تبریک نوروز 1395 به اطلاع شما می رسانیم نمایش( شاهزاده خانم بد ترکیب ) به کارگردانی خانم مریم کاظمی از تاریخ 8/1/95 در تالار هنر برگزار خواهد شد و گروه ما داستان این نمایش را در قالب یک من تاب ویژه طراحی نموده است تا کودک شما نیز بتواند نقشی را در این نمایش ایفا نماید. * تیم عکاسی حرفه ای من تاب در محل تالار هنر به صورت کاملا رایگان از فرزندان شما عکس خواهند گرفت. * اعضای سایت می توانند به میزان امتیاز خود در تهیه بلیط نمایش، تخفیف بگیرند. همچنین می توانید در مسابقه نقاشی فرزند خود که به زودی از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد در محل تالار ثبت نام کنید نشانی: تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر. www.mantab.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد