نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

عشق زندگی

خخخخخخخخخ خ

1395/5/17 10:54
نویسنده : آرزو
1,279 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان خ رو نمیتونه خوب تلفظ کنه بعضی وقتا میگفتم نکنه توش این رویه تثبیت بشه و همینجوری حرف بزنه هرچند خیلی خیلی شیرین و دوست داشتنیه

مثلا کلمه هایی رو که اولشون خ داره تلفظ نمیکنه به خربزه میگه اربزه یا خوابم میاد میگه آبم میاد یه مدت گیر داده بودم بگو خر میگفت ار یا خیلی با دقت میخواست بگه میگفت ارخ

جدیدا یه کم بهتر شده ولی بازم پسر شیرین زبونم  کلمه ها رو قاطی پاتی میگه

و شدیدا دنباله روی نیکی هستش به طوری که حرف اون رو قبول میکنه اما حرف من رو نه

حتی سر کلاس رفتن میگم نیکی میره پیش دبستانی و تو پیش من بمون یا ببرمت مهد کودک . کلی گریه میکنه من برم پیش نیکی بشینم  با وجودیکه خیلی هم از نیکی کتک میخوره اما باز گاهی حس میکنم از من بیشتر دوسش داره

و من در این فکرم که کاش این دوست داشتن های کودکانه همیشگی باشه و با بزرگ شدن و درگیریهای زندگی کمرنگ نشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد