نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

عشق زندگی

تولد

1395/5/17 11:02
نویسنده : آرزو
675 بازدید
اشتراک گذاری

به نیکی میگم دوست دارم امسال تولدتون رو با هم بگیرم همه دوستاتون جمع بشن و بازی کنید نیکی همش تو فکر اینه که یه جوری خاص باشه میگه نه

تولدمون جدا باشه من لباس عروس بپوشم

میگم باشه پس اول تولد نیکان هستش چند ماه بعدش وقتی برف بیاد تولد توست

میگه نه وقتی تولد نیکان شد تولد منم باشه من عروس میشم نیکان داماد ولی وقتی تولد خودم شد تنهایی تولد میگیرم

واسه نولد پارسالش کلی هزینه کردم که لباس پرنسس قرمز بدوزم فقط و فقط تو تولدش پوشید

ماه دیگه عروسی داریم گفتم سالم بمونه که تو مراسم بپوشهاونقدر خونه پوشید و قر داد و هی دسته گل به دست تو اتاق چرخید که نخ کش شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد