نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

عشق زندگی

اولین نون گرفتن نیکی

1395/5/17 12:51
نویسنده : آرزو
728 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز هانیه با دوچرخه رفت نون بخره خیلی هم مثلا ناراضی بود که داره میره البته به ظاهر

نیکی از اون روز گیر داد که منم خودم برم نون بخرم هر چی توضیح دادم که نیکی جان تو هم اندازه اون شدی میری گوش نکرد

یه روز از بیرون میومدیم از دهنم پرید بریم نون بگیرم نیکی گریه گریه که تو برو خونه من میرم نونوایی

خلاصه که نیکی رو سرکوچه نونوایی پیاده کردم و نگاه کرد که من دنبالش نرم

وقتی حسابی دور شد دنبالش رفتم نیکی رفت نونوایی و نون گرفت و اومد بیرون

چه لحظه باشکوهی بود

اونقد حس غرور داشت که نگو و نپرس

بعد به من گفت شما با ماشین برید و من خودم میام گفتم باشه

یه کم نگاه کرد  دور و برش رو راه خونه رو پیدا نکرد

به من گفت با یه حالتی که منت سر من گذاشته امروز رو باهات میام

و با هم برگشتیم

---------------------

گذشت تا امروز که گفتم بچه ها حاضر بشید بریم نونوایی و باز هم گریه های بی امان نیکی

بهش پول دادم و نایلون که بره . پشت سرش راه افتادم اما گریه کرد که نیا

خلاصه با نگاهم بدرقه کردم و رفت . یه کم گذشت به نیکان گفتم بیا بریم دنبالش . رفتیم وسط راه دیدیم داره برمیگرده نیکان چقدر ذوق زده شد که آبجی اومد

واااای چه لحظه فوق العاده ایه وقتی بچه ات اونقدر بزرگ شده که میتونه کمکت کنه

خدایاااااا به همه کمک کن این حس رو تجربه کنن

نیکی جونم دوستت دارم

------------------نصف نون رو با دوستاش خوردن و با افتخار میگفت من خودم تنهایی رفتم خریدمخندونک
 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد