نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

عشق زندگی

صبحانه

1390/9/16 8:54
نویسنده : آرزو
365 بازدید
اشتراک گذاری

در راستای پست قبلی

قبلا چه مصیبتی داشتم واسه صبحانه دادن به نیکی هیچی نمیخوره فقط و فقط عاضق چای و قنده که من سعی میکنم کم بهش بدم اما اگه جایی ببینه خودش رو هلاک میکنه طفلی بابای چای خورش از وقتی این موضوع رو فهمیده  میره آشپزخونه واسه خودش چای میریزه و میخوره بعد میاد پیشمون 

حالا تازه فهمیدم نیکی خامه خیلی دوست داره به سبک خودش میدونم خامه ارزش غذایی بالایی نداره فقط چربیه ولی فکر میکنم اگه به به بعضی علایقش اهمیت بدم کم کم اشتهاش واسه خوردن بقیه مواد غذایی باز میشه واسش خامه و مربا(آلبالو دوست نداره )ی زردالو با سمنو آوردم با نون تازه بربری بهب به نمیذاره من بهش بدم به سبک خودش مشتی بر میداره و و زوری میخواد بذاره تو دهنش که با اولین بار کل صورتش خامه ای شد  بعد دستش رو میبره تو سمنو خدایا با چه ولعی میخوره لیس میزنه و کیف میکنه بعد میماله به شلوارش و شلوارش رو لیس میزنه بعد از مدتی متوجه پاهی بدون جورابش میشه یه مشت سمنو برمیداره میماله به پاش همونطور که نسشته انگشت شصتش رو میبره تو دهنش وای هم میخندم هم حرص میخورم آخه این دیگه نوبره حالا نیت کرد یه کم 4دست و پا بره که اینا هضم بشه ولی با مخالفت من میشینه همین که خیال منو راحت میبینه با یک حرکت سریع برمیگرده و فرار میکنه جهش منو که میبینه با خنده سریع تر میدوه اما من میگیرمش به دور و برم نگاه میکنم خدایا ازت ممنونم اما گاهی شاید آدم وسایل کمتر داشته باشه راحت تره تمام لباسای نوچ شده ش رو درمیارم  سریع میشورمش هوای خونه یه کم سرده تندی لباس میپوشونمش باهش بازی میکنم میام پام رو از اتاق بیرون بذارم چام میچسبه تازه یادم میفته که وای کارم دراومده مجبور میشم همش رو دستمال بکشم و لباسام رو عوض کنم 

کی میگه بچه داری سخته ها؟!؟!؟!؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد