نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

عشق زندگی

در تدارک جشن تولد

1390/9/27 8:27
نویسنده : آرزو
399 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم میخواد همه چی رو روال باشه بعد ها که بزرگ شدی خاطرات خوبی از بچگیت داشته باشی میدونم که این روزا رو یادت نمیمونه اما دلم میخواد بنویسم که خودم یادم بمونه و برات تعریف بکنم 

دوست داشتم اولین تولدت رو مفصل بگیرم اما هم شرایط مالی اجازه میده هم اینکه میدونم شلوغی تو رو اذیت میکنه از اون گذشته دست تنهام و نمیتونم هم به تو برسم هم به کارام

پس تصمیم گرفتیم یه تولد خصوصی بگیریم بعد با ضافه شدن لیست خاله هام این لیست به 16 نفر رسید کلی تو نت چرخیدم ببینم بچه های نی نی سایت در مورد تولدشون چه میکنن خیلی ایده های خوبی داشتن چند تا نظرشون رو که مطابق با فضای مهمونی خودمون بود برداشتم حالا به مهمونی مونده اما خیلی دوست دارم زودتر بیاد تازه یه سورپرایز هم واسه عزیزجون و مامنو دارم که بعدا بهت میگم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

amirmohamad_asra
28 آذر 90 7:50
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد