نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی بابا میگه

1390/9/28 8:44
نویسنده : آرزو
376 بازدید
اشتراک گذاری

3روزه که نیکی میگه بابا و بابایی غش میکنه از خوشحالی 

وق تی باباش میاد هی بهش میگه بگو بابا و گاهی با ذوق میگه و گ اهی که ماشغول بازی باشه به روی خودش نمیاره یعنی که هر وقت دلم بخواد میگم

قبل از این 3 روز نیکی هروقت کلافه میشد یا گشنه بود یا خوابش میومد تو گریه هاش ماما میگفت گاهی فکر میکردم این یه صوتی از گریشه ولی الان که بابا رو کامل ادا میکنه مطمین شدم که منو صدا میکرده 

آخی من شدم پناه دخترکم در مواقع عادی صدام نمیکنه فقط اگه نیاز داشته باشه میگه ولی همونشم لذت بخشه بلا تشبیه یاد خودمون افتادم که در مواق نیاز یاد خدا میکنیم کلی خجالت کشیدم از خودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مبین فرفری
28 آذر 90 16:37
نیکی جون تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کن 2روز بیشتر وقت نمونده .
asemuni ha
28 آذر 90 19:20
salam
mamnunam az inke be soalam javab dadin.
mishe lotfan begid CD haye Dr.Holakoii ro az koja bayad tahie konam?

va age ketabi dar bare ghabl az bardari va dorane bardari khundid ke be nazaretun mofid bude, befarmaiid lotfan.
mamnunam az inke baraye javab dadan be soalam vaght mizarin.

booooooooos
niki jun ro az tarafe man bebusid lotfan


سلام عزیزم
تو وبلاگت مینویسم
asemuni ha
28 آذر 90 19:20
mersi dustam
amirmohamad_asra
29 آذر 90 8:50
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ منتظره حضورتون هستیم
مادرانه
29 آذر 90 11:38
سلام خیلی خوشحال شدم به وبلاگ من سر زدید الهی نی نی ها وقتی تازه میخوان کلمات رو اداکنن چقدر حرف زدنشون شیرینه راستی من یه نی نی دیگه هم تو راه دارم :") دخمل گلم الان توی 5 ساله دعا کن برام از اشنایی با وبلاگتون خوشحالم نی نی رو ببوس خداحافظظظظظظ


سلام مامانی چه خوب ایشاله راحت و سالم فارغ بشی ممنون که اومدی پیشمون شما هم دخمر گلت رو ببوس
مامان آراد
29 آذر 90 17:14
تبریک میگم, من نمیدونستم که ماما رو هم میگه, خدا همه نی نی ها رو واسه ماما و باباها حفظ کنه نی نی شما روهم همینطور.


مرسی عزیزم ان شاله
آسموني ها
4 دی 90 10:42
مباركه بابايي نيكي جون


مرسی عزیزم اگه بدونی چه لذتی داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد