نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

اندر احوالات خانه تکانی

1390/12/26 15:05
نویسنده : آرزو
347 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه مثلا میخواستم خونه تکونی کنم فقط و فقط واسه دل خودم اما نیکی کوچولو مگه میذاره وقتی بیداره همش ما در خدمتشون هستیم یا باید دور خونه بچرخونیمشون یا باید باهاش بازیای مهیج انجام بدیم که ایشون خوششون بیاد وقتی خواب هستن هم که باید بی سر و صدا باشیم که بیدار نشن

کلا خونه تکونی امسال به کارای دم دستی سپری شد

شب 4شنبه سوری هم بیرون نرفتیم که یه وقتی نیکی خانم نترسن بگذریم که من بیشتر میترسیدم همسایه ها آتیش و قلیون برقرار کرده بودن و ما از بالکن نظاره گر بودیم وی کردیم ولی خوب سعی کردیم بهمون بد نگذره ولی خداییش این بچه ها انرژیشون تمومی نداره من که بریده بودم اونقدر حرکات نمایشی ابداع کردم ساعت 10 بردم بخوابونمش تازه همسایه ها آهنگ گذاشتن و نیکی بلند شده نانای میکنه ولی من که خوابم برد فقط یه خوبی که امسال داشت این بود که مامانا و باباها بودن و همه با هم شادی  میکردن و یه کپسول بزرگ آتش نشانی هم آورده بودن که شکر خدا بعد از آتش بازی با اون خاموشش کردن و همه چی ختم به خیر شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مسافران آسمانی
27 اسفند 90 10:57
انصافا با وجود این وروجکا همینم که تمیز کردین خییییییلیه...
عزیزم خودشو نی نای نای کردنش...


هر چی تمیز میکنی انگار نه انگار اشکال نداره همیشه که اینجور نمیمونه
مریم مامان عسل
27 اسفند 90 12:43
سلام آرزو جون. ممنونم از کامنت خوبت. وای چقدر خوشحال شدم که یک نفر پیدا شد که معنی حرف منو درک کنه. واقعا که ما ایرانیها در بزرگ کردن مطالب فرعی به جای اصل مطلب ید طولایی داریم! از بس دیدم هیچکس نمیفهمه من چی میگم اون بحثو بستم. راستش من روحیه ی خیلی حساسی دارم و جواب بعضی ها منو میرنجوند و سطحی نگریشون آزارم میداد. وقتی خودشون دلسوز بچه ها شون نباشن چه میشه کرد؟! به هر حال من ممنونم از شما. وبلاگتونو دیدم. هزار ماشالله دختر ناز و خواستنی دارید. خدا حفظش کنه. آرزو میکنم سالی پر از شادی و سلامتی در انتظارتون باشه. بازم بیاین پیش ما.
مریم مامان عسل
29 اسفند 90 0:42
ممنونم عزیزم که اومدی پیشمون. واقعا سعی میکنم به توصیه ات عمل کنم. چون این حساسیت های من بیشتر اوقات به ضرر خودم تموم میشه. بیشتر اوقات به قول معروف میام ثواب کنم کباب میشم. خسته ی خونه تکونی هم نباشی. میدونم چقدر سخته. منم خیلی خسته شدم.


مرسی خانمی
شمام خسته نباشی
مبین فرفری
1 فروردین 91 20:25
سلام عزیزم سال نو مبارک دلم براتون تنگ شده
زهره مامان هلیا
3 فروردین 91 1:23
قلبتان مهر جهان افروز باد روز و ماه و سالتان نوروز باد عیدتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد