نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی یک ساله چه ها میکند؟!؟!؟!

1390/11/7 23:17
نویسنده : آرزو
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

١٧ روز از یکسالگی نیکی میگذره گاهی باورش واسم سخته .تفاوتی خیلی خیلی آشکار بین نیکی قبل از تولد و بعدش میبینم چه حرکاتش چه حرف زدنش حرف که نمیزنه اما گاهی آواهای ما رو تقلید میکنه درست عین جمله ای رو که میگی صداش رو تکرار میکنه که خیلی باعث تعجبمون میشه و صد البته خنده مون. خودش بدون کمک وسیله ای از زمین بلند میشه و سعی میکنه توجه ما رو جلب کنه یا دست میزنه یا نانای میکنه البته خیلی نمیایسته در حد 15-20 ثانیه اما همینشم واسم جالبه تازه تازه به راه رفتن علاقه نشون میده که وقتی بلندش میکنم تاتی تاتی واسش میخونم و کلی ذوق میکنه

تاتی تاتی نباتی

تو خوشگل باباتی

تاتی تاتی عزیزم

تو جیگر مامانی

خلاصه هر چی گیرم بیاد با این قافیه میخونم دیگه

یه کلمه آپ یاد گرفته که پ رو خیلی با فشار و غلیظ میگه تو خواب که چندبار بلند میشه و آپ میخواد تو بیداری هم هی تکرار میکنه هر چند گاهی نمیخوره و فقط منظورش آب بازیه. امروز کلی خونه رو خیس کرد هی میگه آپ میارم میگه خودم بخورم میگیره و چپه میکنه رو زمین که صدای بابایی رو درآورد

بازی حلقه ها رو خوب یاد گرفته حلقه ها رو میندازه سر جاش و خودش دست میزنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحی
8 بهمن 90 16:40
سلام عزیزم...خیلی خوشحال شدم به وب من ودخترم سر زدی دخترت خیلی ماشالله نازه خدا واست حفظش کنه

سلام اما نمیدونم چرا نمیتونم سایتت رو باز کنم
زهره مامان هلیا
10 بهمن 90 20:56
به به چه دخمل شیرینی شدی نیکی خانوم فدات با آپ گفتنت
مادرانه
15 بهمن 90 5:34
سلام اخییییییی ما یه شعر دیگهمیخوندیم کلی خودمون باهاش میخندیدیم بچههامون هم ذوق مرگ میشدن راستی من و لینک کردی؟
امید
18 بهمن 90 8:35
قربون آپ گفتنت برم جیگر


مرسی دایی جون
مبین فرفری
18 بهمن 90 10:22
مبین هم آب آپ میگه نانازای من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد