نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

عشق زندگی

بدون شرح

1391/3/16 8:39
نویسنده : آرزو
723 بازدید
اشتراک گذاری

داره یکسال و نیمت میشه پس کی میخوای درست غذا بخوری؟

 

وقتی تو پارک محو تماشای بچه ها میشه

وقتی با زن دایی رفته بودی پارک و گیر میدی به دوچرخه بچه ها

بازم دوچرخه بچه ها

و بازم دوچرخه بچه ها

اینم فاطمه 4ساله دختر همسایه عزیزجون که با هم تو حیاط دنبال بازی میکردید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

دایی امید
18 خرداد 91 9:21
من موندم این همه کالری رو تو پارک از کجا میاره. ما این دفعه دو نفری بریده بودیم، نیکی هنوز داشت ورجه وورجه میکرد. چون هوا گرم بود نوبتی تو سایه استراحت میکردیم


هاهاها ایییینه
فرزانه (زن دایی)
18 خرداد 91 9:50
زیبای من دلم برات خیلی زود زود تنگ میشه!!! مخصوصا این دفعات آخر وقتی محکم بغلم میکردی دیگه هیچی از دنیا نمیخواستم ...
مبین فرفری
21 خرداد 91 16:24
دایی جونو زن دایی جون بذارید فعلا دارم خراب کاری میکنم میخوام بدونم ته این شیکرها چیه؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد