نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

5شنبه و واکسن 18 ماهگی

1391/4/23 4:43
نویسنده : آرزو
435 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینهمه واکسن امروز اولین باری بود که دلم نمیخواست ببرمش واسه واکسن

نمیدونم شاید چون بزرگتر شده و حس میکنم درد رو بیشتر میفهمه یا من دل نازک شدم یا نیکی شیرین بر شده و من طاقت درد کشیدنش رو ندارم خلاصه که بعد از گذشت 2 روز یهو یادم افتاد که باید بریم واسه واکسن فقط خوشحالیم از این بود که بابابش هم هست و با هم میریم

حضر شدشم رفتیم . تو خانه بهداشت چند تا نی نی جلو تر از ما بودن صبر کردیم نوبت ما بشه بعد فهمیدم واکسن 18ماهگی فقط 2شنبه ها زده میشه هم خوشحال بودم و هم ناراحت نیکی رو که داشت تو راهرو بازی میکرد برداشتیم و یه سر رفتیم خونه عزیز . یه ساعتی نشستیم و برگشتیم خونهلبخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ستاره زمینی
23 تیر 91 15:42
عزیزم واکسن زدن هم دنیایی داره....ما که خدا را شکر تا 15 سالگی ریحانه جون راحتیم. انشالا نیکی جونم واکسن را سر وقت بدون هیچ ناراحتی بزنه..
خاله اتو
25 تیر 91 14:42
اینقدر شلوغ کاری کرد تو یه ساعت باباش گفت بریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد