نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

عشق زندگی

تنگنا در تربیت

1391/5/2 8:15
نویسنده : آرزو
287 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خیلی بچه ها دید قوی دارند و از بزرگترها یاد میگیرند اینو همه میدونن ولی گاهی خیلی سخته رفتار درست رو بهشون یاد بدی

بابا عینکس رو با پیرهنش پاک میکنه . ساعتی بعد نیکی عینک بابا رو درآورده و با بلوزش تلاش میکنه پاکش کنه و بعد کج و کوله میزنه به چشمش . من از صحنه پاک کردن عینک در شگفتم و از از صحنه عینک زدنش خنده م گرفته و بابا عصبانی از اینکه واسه بار شونصدم نیکی عینکش رو از رو چشمش میکشه

آخه آدم چی بگه؟؟؟؟

بابا سر سفره از تو دیس غذا میکشه و نیکی درست بعد از گذاشتن کفگیر توسط بابا میاد وسط سفره میشینه و با کفگیر اول بازی میکنه و بعد سعی میکنه برای همه غذا بکشه که بیشترین سهم نصیب سفره میشه آخر سر هم دیس رو میکشه جلوش و میخواد از تو دیس بخوره

آخه آدم چی بگه؟؟؟

ساعت 10ونیم شبه . هم افطار خورده شده و هم شام . نیکی کلا کم غذاست و کم میخوره باز برای آخرین بار میبرمش سر یخچال انواع هام رو بهش نشون میدم ازین میخوری؟ ازینا میخوی از اون میخوای و همش میگه نه نه نه

بغلش میکنم با بابایی خداحافظی میکنه که بره بخوابه. میذارمش تو تختش و پتوش رو میکشم روش دست به سرش میکشم قربون صدقه اش میرم و شب به خیر میگم خوابش نمیبره واسش لالای میخونم هر از گاهی بلند میشه و هی میگه آب آم . بهش آب میدم و از بس گفت آم یه تیکه نون میدم که نمیخوره و تو دستش نگه داشته بعد چند دقیقه فک میکنم خوابه میام بیرون از اتاق ولی باز صداش میاد که میگه آم آم آم

آخه آدم چی بگه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ساراکوچولو
4 مرداد 91 3:39
سلام.... رمضان مبارک...هم کوچولوی نازی دارین هم وبلاگ قشنگی دارین... من تازه وبلاگ سارا کوچولوم که هنوز تو راه وچیزی نمونده به جمع مابپیونده درست کردم........خوشحال میشم ما باهم دوست بشیم ومن با اجازه شما آدرس وبلاگتون پیوند میکنم....منتظر جوابم حتما سری به من هم بزنید... البته از همه دوستان خواهش دارم به وبلاگ سارا جان بیان ...ممنون مامان ساراکوچولو
ساراکوچولو
4 مرداد 91 18:38
سلام ..همچنین نماز وروزه های شما قبول باشه...ممنون به ما سرزدین ...
ساراکوچولو
5 مرداد 91 23:15
سلام ...کوچولو چطوره...تازه آپ شدم سری به ما بزن...راستی نظرتوت راجب قالب وبلاگ وطراحی اش چبه نیاز به تغیر نداره...
ساراکوچولو
7 مرداد 91 0:11
سلام...مرسی...حتما از مراسم حلواپزی دخترم عکس میزارم براتون...این فقط یک نمونه بود از خود اینترنت درآوردم..
ستاره زمینی
9 مرداد 91 11:56
عزیزم همه چیز درست میشه...
خاله اتو
10 مرداد 91 12:22
این بچه همیشه هام میخواد همیشه معلوم هم نیست چی میخواد مثل خاله اشه دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد