نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی گل گلی

1391/5/30 20:30
نویسنده : آرزو
415 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی من با امروز 3 روزه که مریض شده .

اما بگما از شیطونیش چیزی کم نشده اما همش تب داره و وضعیت مزاجیش به هم خورده یه بار دکتر بردیم تشخیص داد سرما خورده و بهش آنتی بیوتیک داد امروز از صبح که بیدار شد گل گلی شده بود تمام بدن و صورتش کهیر زده بود یا یه چیزی شبیه اون. دوباره شال و کلاه کردیم و بردیمش دکتر تو کلینیک کودکان طالقانی . دکتر تشخیص داد که دکتر قبلی اشتباه گفتن و ویروسیه و خودش خوب میشه فقط دارو واسه تبش داد و او آر اس و  چون پاش(زیر پوشکش بدجوری سوخته بود گفت قارچه و صابون و پماد داد

نمیدونم گاهی هی تبش بالا میره و بعد پایین میاد

واسه هیچیش ناراحت نیستم فقط این سوختگی پاش واقعا واسم دردناکه موقع شستنش اونقد به خودش میپیچیه که دلم ریش میشه

خدایا مادر شدن چقدر سخته

میدونم با تمام این دلهره ها و نگرانی ها نیکی منم مثل بقیه بچه ها بزرگ میشه

میدونم هر چقدر هم مواظبش باشم بازم کلی ویروس و میکروب و اتفاق دور و برمون منتظرش هستن

میدونم اگه خدا کمک حالمون نباشه نمیتونیم قدم از قدم برداریم

ولی با این حال بازم دلهره دارم بازم نگران میشم و بازم ناراحت میشم

خدایا کمکم باش که غیر تو هیچ ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهدیس
31 مرداد 91 17:51
upaaaaaam
مامان کورش
5 شهریور 91 20:01
سلام ارزو جون امیدوارم نیکی جون زود زود خوب بشه من فکر میکردم من انقدر استرس دارم برای بزرگ شدن کورش می بینم همه مامانا این حس دارن
ستاره زمینی
6 شهریور 91 15:28
لوبیا چش بلبلی
17 شهریور 91 10:34
سلاااااااااااااام ارزو جون خوبی اجی دلم برات تنگ شده نی نی چطوره خودت خوبی خیلی خیلی گلی
خاله اتو
18 شهریور 91 15:47
عزیز دلم خیلی دلم براش میسوخت اما چه میشه کرد .خدایا هیچ مادری مریضیه بچه شو نبینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد