نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

عشق زندگی

صندلی ماشین

1391/7/9 7:40
نویسنده : آرزو
662 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جونمی جون

جمعه 7شهریور از فروشگاه مهتاب تو ولیعصر صندلی ماشین خریدیم مارک مکسی کوزی . خوب مارکش که خوبه قیمتش از اونم بهتره 765 تومن میگفت از شنبه یعنی فردا میخوان قیمت جدید بذارن 825 تومن آخی دلم واسه خودمون سوخت که چقدر باید بهای اضافه بدیم احتمالا تا چند ماه پیش همین هم کلی ارزون بوده خلاصه من که کلی خوشحال بودم تو دلم میگفتم خدا کنه نیکی زود بهش عادت کنه

شب که از خونه عزیز میومدیم تو صندلیش نشست خیلی خسته بود ولی ذوق داشت دست میزد وسط راه هم خوابش برد امروز که اولین بارش بود خیلی آروم و خوب بود خدا رو شکر من بیشتر از اون ذوق میکردم 

قبلش هم رفتیم پارک ساعی که نیکی کوچولو پرنده ها رو ببینه اما تا رسیدیم خوابید و هر کاری کردیم بیدار نشد اما این ترفندا قدیمی شده ما عکسامون رو تو خواب هم میگیریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دایی امید
10 مهر 91 3:47
عشقی دایی! هربار که میبینمت میلم به زندگی بیشتر میشه. تو برای من ازون موردای خاصی که طعم و مزه ی دیگه ای غیر از مزه های دیگه ی زندگی هستی و حس متفاوتی نسبت بهت دارم. یک کم این حسو نسبت به مانی هم داشتم اما تو چیز دیگری. خیلی دلم واست تنگ شده بود. خوشحالم که دیدمت و ممنونم که به من فرصت دوباره دیدن و دوباره تجربه کردن رو دادی


دایی جون منم خیلی دوستت دارم ممنون که واسم وقت میذاری و هر بار کلی باهام بازی میکنی
مامان آرزو
11 مهر 91 8:38
راستی این هدیه بابایی مصادف شد با روز تولد امام رضا(ع) تا حالا قسمت نشده با هم بریم اونجا ایشاله یه روز با هم میریم مبارکت باشه عزیز دلم نفس مامان
مبین فرفری
11 مهر 91 16:05
مبارک باشه عزیزم
خاله اتو
25 مهر 91 13:50
پیرو صحبت های امید بگم واقعا از خدا تشکر میکنم که یه همچین نعمت و رحمت بزرگی بهمون داده هر بار که میبینمش شادی میده بهمون مخصوصا از وقتی که بهم میگه خاده (خاله) امیدوارم هر خانواده ای این حس قشنگ و تجربه کنه


الهی آمین
مسی خاده
فرزانه (زن دایی)
27 مهر 91 8:15
وااای چقدر خندیدیم اونروز که تا رسیدیم پارک نیکی خوابیدی و تا اومدیم سوار ماشین بشیم راه بیفتیم،بیدار شدی به هوای تو نیکی چقدرم از اون شکلات خوشمزه ها خوردیم تو مغازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد