نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

عشق زندگی

ناهار بدون نیکی نمیچسبه

1391/7/16 7:58
نویسنده : آرزو
340 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابای هانی خونست و به نیکی میگم عمو هست میخواد استراحت کنه خونشون نرو

وجیهه با دوستش تو راهرو نشستن و دارن مشق مینویسن نیکی جلوی در ایستاده و بهش اشاره میکنه وجی بیا. اونم میگه کار دارم تو بیا

نیکی میره پیششون یه کم بازی میکنه و من دستش رو میگیرم بیارمش خونه . نیکی جلوی در خونه هانی میایستهو هی میگه هانی . بغلش میکنم و میگم هانی ناهار میخوره بریم غذا بخور بعد با گریه میارمش خونه مامان هانی میاد دنبال نیکی میگه بهش عادت کردیم بدون اون نمیتونیم ناهار بخوریم بذار بیاد خونمون و نیکی بال درمیاره و میره

با خودم فکر میکنم ازن دختر شیطون چجوری خودش رو تو دل همه جا کرده که دلشون واسش تنگ میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فرزانه (زن دایی)
27 مهر 91 8:04
آخه شیرینه شیرین،مامان آرزو از اون شیرینیایی که دل رو نمیزنه!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد