نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

روز کودک

1391/7/22 13:50
نویسنده : آرزو
536 بازدید
اشتراک گذاری

به به روز همه عزیزا مبارک

2شنبه 17مهر روز جهانی کودک بود . بابا مرخصی گرفت و رفتیم با هم نمایشگاه مادر و نوزاد کلی چرخیدیم البته خیلی گسترده نبود 3سالن داشت اما خوب بود . کلا من از اینجور برنامه ها خوشم میاد

واسه نیکی 2 تا اسباب بازی و یه پالتو و کتاب خریدیم نیکی بیخیال واسه خودش میچرخید دنبال بچه ها میرفت رو میزا شکلات گذاشته بودن و واسه خودش برمیداشت و حال میکرد یه غرفه بود که میز و صندلی کودک میفروخت اونجا نشست و کلی با بچه ها بازی کرد تازه وقتی هم که میومدیم با غر غر و گریه از اون غرفه جدا شدیم تو یه غرفه هم اسباب بازی و تاب و سرسره بود که از رو تاب پایین نمیومد بچه های دیگه صف کشیده بودن که نیکی خانم پیاده شه و اونا هم امتحان کنن اما نیکی لم داده بود و خیال پیاده شدن نداشت خلاصه فک کنم بهش خوش گذشت برگشتنی رفتیم پارک که نیکی دیگه خوابید و ما هم یه کم نشستیم و اومدیم خونه

آخی دوران کودکی چقدر حس خوبی به آدم میده گاهی حس میکنم در کنار نیکی منم یه بچه ام که همراه اون دارم بزرگ میشم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کورش
18 مهر 91 18:29
سلام عزیم نیکی جون روز کودک بهت تبریک میگم
ستاره زمینی
19 مهر 91 8:40
نیکی جونم روزت مبارک پالتو .کتاب و اسباب بازیهاتم مبارک باشم عروسکم.
خاله اتو
25 مهر 91 13:28
الهی قربونت برم من هرجا میری دیگه نمیخوای بیای مادر
فرزانه (زن دایی)
27 مهر 91 8:01
زیبای من خوشحالم رفتی آخر نمایشگاه و خرید کردی!!! دلم برات یه ذره شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد