نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

مدرسه

1391/7/23 7:42
نویسنده : آرزو
685 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان هانیه صبح زود میخواست بره دندونپزشکی بیمارستان

کلید خونشون رو به من داد تا برم دخترش رو راهی مدرسه کنم ساعت 6ونیم بیدارش کردم هانیه با خونسردی تمام جوری که آب تو دلش تکون نخوره بلند شد دست و صورتش رو شست و صبحانه اش رو خورد و حاضر شد در حین حاضر شدن خیره بهش نگاه میکردم نمیدونم یاد مدرسه رفتن خودم افتادم و دلم تنگ شد یا دلم میخواست جای هانیه نیکی رو راهی مدرسه کنم حس خوبی داشتم داشتم تصور میکردم نیکی چجوری صبحونه میخوره و لباس میپوشه اگه مثل الانش باشه نباید مثل هانیه اینقدر آروم باشه نمیذاره من براش لقمه درست کنم یا چاییش رو خنک کنم که زود بخوره نمیذاره دنبالش برم و مقنعه اش رو بدم دوست داره همه کاراش رو مستقل انجام بده ولی نمیدونم تر و فرز میشه که زود به مدرسه برسه یا سر به هوا میشه و تو راه دنبال شیطونی میره. هر چی که باشه امیدوارم روزای خوبی در پیش باشه و همیشه دوست دارم بهش خوش بگذره

ندا جون ممنون که امروز حس خوب مدرسه رو برام زنده کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ستاره زمینی
24 مهر 91 8:21
نیکی جونم مثل هانیه خانم دختر تر و فرزی میشه بیا و ببین .انشالله روزهای خوشی را پیش رو داشته باشه.
دایی امید
26 مهر 91 13:44
نمیدونم این کامنتارو واسه کی دارم می نویسم اما میدونم واسه نیکی نیست چون وقتی بزرگ بشه این چیزا واسش اینقدری جذابیت نداره و البته انتظاری هم نباید داشته باشیم که این چیزارو دوست داشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد