نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

این روزا

1391/7/24 7:01
نویسنده : آرزو
556 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا داره با این زبونش شیرین تر میشه من که با حرف زدنش انگار کله قند تو دلم آب میکنن ولی این عادت چنگ زدنش بیشتر شده چه کنم؟ خیلی ناراحتم میکنه

خیلی سعی کردم بچه هایی رو واسه دوست شدنش انتخاب کنم که ماماناشون خیلی مراقبشون باشن یا باهاشون درست رفتار میکنن ولی دقت که میکنی هر کدوم یه مشکلی دارن یکیشون لوسه و مامانه همه چی رو به بچه میده یکی سخت گیره و نمیذاره بچه تکون بخوره یکی سر بچه داد میزنه یکی با اشتباه  بچه میزنه رو دستش یکی هم اونقدر مظلوم و آروم بود که وقتی نیکی چنگ مینداخت فقط یا نگاش میکرد یا گریه میکرد که تمومی نداشت

نمیدونم خیلی فکرم رو مشغول کرده واسه بعضیا خیلی مهم نیست تازه من که نمیبرمش بیرون میان دنبالش که نیکی رو بیار باهاش بازی کنیم نیکی هم دیگه خونه بند نمیشه

از یه طرف هم دارم سعی میکنم یه کلاس خوب واسش پیدا کنم که ببرمش هی زنگ میزنم و پرس و جو میکنم ولی نگرانم بره اونجا و با بچه ها مشکل پیدا کنه

چقدر گاهی بچه بزرگ کردن سخت میشه

تو گوشیم نوشتم صبر باش اون حتی 2 سالشم نشده

اینجوری با هر بار نگاه کردن به اون به خودم نهیب میزنم که برخورد درستی یاهاش داشته باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ستاره زمینی
24 مهر 91 8:24
وای مامان نیکی خیلی حساسید نیکی جون خیلی کوچیکه صبر کنید چند وقت دیگه اصلا دلتون واسه این زمان تنگ میشه.
ستاره زمینی
25 مهر 91 11:17
دوست داریم قدر تمام ستارگان اسمون.
دایی امید
26 مهر 91 13:33
پرسیدی کلاسای پرند رو؟ مامی اند می رو تو گوگل سرچ کن. به گمونم تو تهرانم یه همچین چیزایی باشه. دلیله پرهام رو بازی و اندیشه میبرد. باهاش صحبت کن اگه خوب بود تو هم بیارش ضمنا تا عادت چنگ زدنش از بین نرفته درست نیست بزاریش مهد
خاله اتو
7 آذر 91 16:04
وای و امون از این چنگولا که هی چنگ میزنه صورتامون داغونه داغون اصلا له له .والا .! من که تحمل چنگاشو ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد