نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عشق زندگی

بازم شیطونی

1391/9/15 7:33
نویسنده : آرزو
248 بازدید
اشتراک گذاری

نشستیم تو هال و مشغول غذا خوردن نیکی یه کم به هم ریخت و چون سیر بود بلند شد و رفت تو اتاق

میرفت میومد دست به دهنش میکشید و حرفی نمیزد

باباش رفت دنبالش و متوجه چیزی نشد دفعه بعد من یواشکی رفتم اتاق تاریک بود و به 2جایی که معمولا نیکی میره اونجا نگاه کردم(کتابخونه و لباساش) نبود صدای مشما میومد برگشتم دیدم یا خدا نیکی رو چرخ خیاطی ایستاده و داره به کیف من که مثلا خواستم از دستش قایم کنم دست میزنه کجا ؟ رو میزی که ارتفاعش تا سینه من میرسه

________________

سرم درد میکنه و دراز کشیدم تقریبا بیست دقیقه ای میشه باباش منو صدا میکنه و  میگه این چیه اینجا ریخته بلند میشم و میام میبینم تمام بطری محلول صورتم رو رو شلوار و صورت رو زمین خالی کرده نمیشه 20 دقیقه هم یه مادر سرش رو زمین بذاره

پی نوشت: صبح اونو از من خواست گفتم اون واسه صورتمه و نمیتونم بهت بدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد