نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

عشق زندگی

فرهنگ لغت در 22ماه و ...روز

1391/9/11 6:55
نویسنده : آرزو
296 بازدید
اشتراک گذاری

انا = انار

دسّه = دسته

لژ = رژ

عدیش = عزیز

عزی = عزیزی(بابام رو جدیدا اینجور صدا میکنه)

آسا = آتوسا

عس = عسل

باژی = بازی

مامایی بیا = اینم که ورد زبونشه و هی میگه مامانی بیا

چخ منه = چرخ منه (مثل اینکه داره کم کم 2کلمه ای و 3کلمه ای رو هم یاد میگیره)

داوو = داوود

جیبش = کیف

جیو = جیب

آدا ( و گاهی هم فادا یا فاطا)= فاطمه

بَیا = بهار ( اسم دختر همسایمون)

مایی = ماهی(که خیلی دوست داره)

مُغ = مرغ

خلاصه کم کم تو حرف زدن داره راه میفته و کلمه ها رو هم آوایی میکنه فک کنم بعدا تبدیل به یه رادیوی 24 ساعته بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

neda
13 آذر 91 9:55
سلام دوست من
من که تا حالا فرهنگ لغات به این زیبایی نخونده بودم خیلی جالب بود.راستی من وبلاگ شمارو لینک کردم به دنیای ما 2 تا بیشتر سر بزنید.ممنون


سلام
ممنونم گلم
مامان کورش
14 آذر 91 17:46
خدای من چه فرهنگ لغت زیبایی ارزو جونم چه جوری با نیکی جون کار مکنی که صحبت میکن کورش حالا فقط ماما وبابا میگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد