نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

عشق زندگی

دایی امید

1391/9/16 7:59
نویسنده : آرزو
303 بازدید
اشتراک گذاری

این موضوع واسه چند ماه پیشه اما خالی از لطف نیست بگم

نیکی با دایی مشغوله بازیه دایی هم بازی میکنه هم به تلوزیون نگاه میکنه واسه نیکی شیر درست کردم میدم به دایی میگم همینجور که کنارت دراز کشیده بذار دهنش بخوره میرم آشپزخونه و برمیگردم میبینم شیشه خالیه با تعجب میگم به این سرعت خورد؟سوالتعجب

میگه نه میخواستم امتحان کنم ببینم مزه اش چه جوریه خوشمزه بود مزه شیر میدادمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

دایی امید
17 آذر 91 22:16
کدوم داییش؟ هاهاها من یادم نیست اما اگه من بودم میخواستم سر شیشه شیر رو امتحان کنم ببینم خیلی تنگ نباشه
خاله اتو
19 آذر 91 17:30
اره خب داییش همین جوریه همه خوراکی ها رو باید امتحان کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد