نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

جمعه خود را چگونه گذراندید؟

1390/7/23 12:14
نویسنده : آرزو
411 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 7 با دایی امید و زن دایی رفتم پارک لاله ورزش . یه گروه 300 نفری به اسم گروه یاران هر روز صبح ها اونحا ایروبیک کار میکنن دور میدون همه در حال جنب و جوشن یه گروه رزمی کار میکنن یه گروه نرمش و ورزشهلی اصلاحی و گروهی هم بدمینتون 

گروه ما هم خیلی خوب بود توصیه میکنم کسی اگه فرصت داره حتما بره با آهنگای شاد و مربی پر تحرک و آگاه

خلاصه 10 برگشتیم و ساعت 11 و نیم رفتیم فشم با همکار خاله آتو خیلی هوا عالی بود یه جای دنج و خوب هم کنار رودخونه پیدا کردیم نیکی خانم اول گشنه اش بود گفتم غذا بخوره ببرمش کنار آب عکس بندازم ازش ولی خوابش گرفت رو پای زن دایی خوابید تا برگشتیم خوته به هر حال روز خوبی رو کنار هم بودیم

(22مهر 90) 

به مناسبت اینکه دخترم وارد 10ماهگی شده و اینکه امروز چهار دست وپا رفت (قبلا ژست میگرفت و نهایت  یه قدم میذاشت اما امروز چند قدم چشت هم دنبال باباجون دوید و کلی  هممون ذوق کردیم ) کیک درست کردم و دور هم به خوشیمون اضافه شد  

 

نیکی خوابش میومد همش دنبال یه جا میگشت سرشو بذاره بخوابه

بگذریم که بعد خوابش پریدو مثل همیشه 10 خوابیدلبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فروش کارتونهای قدیمی
23 مهر 90 9:01
با ما به دنیای کودکی سفر کنید !
خاله آتوسا
24 مهر 90 22:03
عزیزم اون شب خوابت میومد هی سرتو میداشتی رو اون قلبه .چه زود داری بزرگ میشی /فدات بشه خاله سالم باشی عزیزم


مرسی خاله جون دوستت دارم
خاله اتوسا
25 مهر 90 15:38
قربونت خاله بره که تو عکس اخر پاهات قشنگ افتاده


مرسی خاله لهمون سر میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد