نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

یه موضوع ساده ولی..

1390/7/30 22:33
نویسنده : آرزو
599 بازدید
اشتراک گذاری

چندهفته ای بود که نیکی گاهی اوقات دندوناش رو مثل دندون قروچه به هم فشار میداد واااای موهام سیخ شد .منم به صداش حساس شده بودم به حدی رو اعصابم بود که هروقت اینطوری میکرد حتی اگه بغلم بود دلم میخواست دستم رو باز کنم صداش رو نشنوم (هیچوقت نکردم ولی واقعا اذیتم میکرد)

مامانم میگفت طبیعیه تحمل کن ولی خودم میگفتم شاید تو بدنش یه سری مواد کم باشه مثل آهن روی یا اینکه بچه ام عصبیه یا چه میدونم اضطراب داره خلاصه خیلی نگران بودم  تا اینکه امروز زنگ زدم به دکترش و براش توضیح دادم آخیش دکتر خیالم رو راحت کرد گفت اون تازه این جرکت و صدا رو کشف کرده و براش جالبه همین کاریش نداشته باش تا خودش رفع بشه

کلی خوشحال شدم نمیدونم چرا اینقدر تو عذاب بودم زودتر به ذهنم نرسی که با دکترش مشورت کنم؟!؟!؟متفکر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zeinab
1 آبان 90 10:31
عزیزم به وبلاگ نی نی آی کیو هم سری بزن مال دیانا استhttp://www.niniq.niniweblog.com/


ممنونم حتما میام
زهره مامان هلیا
1 آبان 90 10:46
سلام آرزو جون ممنون به ما سر زدی دخملتون خیلی نازه با اجازتون من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنید


سلام عزیزم ممنون لطف دارید مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد