نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

درس استقامت

1390/8/2 10:18
نویسنده : آرزو
337 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی یاد گرفته از هرچیز قابل دسترس میگیره و بلند میشه و با غرور به اطراف نگاه میکنه خیلی بلند شدن و از بالا دیدن رو دوس داره اونموقع هم که نمیتونست پا شه دوس داشت بلندش کنیم و از اون بالا نگاه کنه

 با خودم میگم یعنی منم اینجور بودم؟ اینقدر سمج بودم؟ اینقدر پشتکار داشتم؟ حتما اینجور بوده اگه غیز این بود هیچوقت راه رفتن رو یاد نمیگرفتم پس الان کحا رفته چرا گاهی زود خسته میشم یا گاهی بعد از چند بار پیگیری ناامید میشم ؟

راست میگن که بچه داری خودش بزرگترین دانشگاه زندگیه هیچ جا این درسا رو بهت نمیدن

خدا رو شکر میکنم که منو وارد یه همچین دانشگاهی کرده امیدوارم هم از پس امتحاناش به خوبی بربیام و هم اینکه چیزایی که یادم رفته رو دوباره بتونم یاد بگیرملبخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جوجه نارنجی ما
3 آبان 90 15:37
ممنونم که به ما سر زدین.گل دخمل ناناستونو ببوسید چشم منم مبلینکمتون.


مرسی عزیزم منم خوشحال شدم اینجا دیدمتون
زهره مامان هلیا
6 آبان 90 8:16
هلیام دقیقا اونجوری می کنه بلند شدنی با چنان اعتماد به نفسی موفق به آدم نگاه می کنه که آدم خوشش میاد خیلی کوچولو هستن نه


خدا حفظشون کنه این کوچولوهای شیرین رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد