نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

آتلیه(جمعه 90.8.6)

1390/8/11 1:47
نویسنده : آرزو
404 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوس دارم از نیکی کوچولو عکسایی بمونه که بعد ها با نگاه کردن بهشون یاد خوشیهای اینموقع بیفتم خودم از بچگیم کم عکس دارم یه عکس از آتلیه هم دارم که واقعا از مامانم ممنونم که اون موقع به فکر من بوده مامانم میگه تو آتلیه اصلا اذیت نکردم ولی فقط 2تا عکس دارم عوضش نیکی اصلا با محیط اونجا سازگار نیست یه بار 5 ماهگی بردیمش یه بارم تو 9.5 ماهگی .خیلی روز پر دردسری بود هر 2بارم من سردرد شدید گرفتم بس که نیکی ... . یا محیط خیلی ناآشنا بود یا از فلش میترسید اما بار اول با عمه خانم رفتیم جای نیکی اون با بچه هاش عکس انداخت بار دوم هم با خاله آتو که دلی از عزا درآورد کلی عکس گرفت تازه یه دستگاهی بود که باد شدید میزد واسه اینکه موهای خاله رو پریشون کنه نیکی از صداش خیلی اذیت شد همش اونو نگاه میکرد و جیغ میزد خیلی سعی کردم هواسش رو پرت کنم ماهی های آکواریوم رو نشون بدم عکس بچه های دیگه رو خلاصه فک کنم بیشتر عکساشم با گریه افتاده باشه (9ماه و 18 روزگی)

امروز عکساش رو دیدم زیادم بد نشده ولی از اونهمه لباس فقط 4 دستش رو پوشید

حالا چند تا از عکساش رو میذارم 

 

اااا ولم کن خودم بلدم چجوری ژست بگیرم 

 

 

نمیدونم به عکاس نگا کنم یا به این 3تا که همش واسم شکلک درمیارن؟!؟!؟

 

اداهای مامان اینا خنده دارتره

 

کم کم دارید خسته ام میکنیدا

 

بابا ولم کنیییییییییید دیگه نمیاما

 

مامان کجایییییییییی؟

 

و تمام عکسایی که با هزار ترفند از نیکی انداختیم همین بود لبخند 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آراد
11 آبان 90 14:55
کاشکی عکس خودت رو هم میذاشتی, جالب میشد: شباهت مامان و نی نی


آره سرفرصت حتما میذارم مرسی از یادآوریت
مامان آراد
11 آبان 90 15:01
یادم رفت بگم واسه دختر گلت اسفند دود کن ناز شده ماشاا..


مرسی
ممنون بهمون سر میزنی
از طرف یکی از همسایگان
13 آبان 90 19:28
نیکی نگو یه پارچه داود

خداییش چقدر این نیکی شبیه باباشه هاااااا

خدا حفظش کنه


واقعا؟!؟ خوشبحال باباش
مرسی همسایه
بهار(مامانی شهراد)
15 آبان 90 16:15
________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)آپم گلم بیا پیشمون
زهره مامان هلیا
15 آبان 90 22:54
بخورم من نیکی خانومو خوب دوست نداره غریبه ها ازش عکس بگیرن نیکی هم حال عکاسو گرفته


خداییش عکاسش خیلی با حوصله بود ما کم آوردیم
مبین فرفری
13 آذر 90 23:23
وای چه عکسهای نازی


ممنونم خاله جون
مرسی بهمون سر زدی
sepideh mamane parmin
12 دی 90 0:34
nanaz khanoom axat harf nadasht
arezoo joonam ishala aroosesh koni


مرسی خانمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد