نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

قضیه خوابیدن 2

1390/6/2 17:13
نویسنده : آرزو
278 بازدید
اشتراک گذاری

چند شبی بود که با عزیز جون بازم سر خوابیدن تو بحث داشتیم ساعت 3 نصفه شب با هم میشستیم و هرکدوم حرف خودمون رو میزدیم 

عزیز جون میگفت به نیکی شیر بده گشنشه من میگفتم نیکی عادت داره شب تا صبح میخوابه نمیخوام عادتش رو به هم بزنم و اون شروع میکرد از اینکه تو مادر بدی هستی بچه ات گشنه است واست شیرخشک درست میکرد و من مخالفت میکردم

میدونی دلبندم تو باید یاد میگرفتی که روز خوب بخوری و خوب بازی کنی و شب خوب استراحت کنی و این با منطق عزیزجون سازگار نبود هنوزم نیست تا 5 ماهگی شبا بهت شیر میدادم ولی از 5 ماهگی هم تختت رو جدا کردم هم سعی کردم موقع خواب خوب سیر باشی تا صبح بخوابی ساعت 4-5 صبح پا میشدم بهت شیر میدادم یکی از منطق های مامان این بود که تو خوابت رو ترجیح میدی در صورتی که این اصلا درست نبود من وقتی تختت رو جدا کردم واسم خیلی سخت بود شبا چند مرتبه پا میشدم بهت سر میزدم که درست خوابیده باشی روت کشیده باشه مبادا بیدار بشی و من خواب .تازه هنوزم که تو 7 ماهه هستی یه صندلی کنار تختت هست که واسه منه شبا که میذارمت رو تخت گاهی واست حرف میزنم گاهی شعر میخونم یا داستان میگم و تو اونقدر وول میخوری که خوابت ببره اونوقت مامانی هم کف کرده و خوابش گرفته

پ.ن.:البته این وقتای خوابت رو خیلی دوست دارم تو هستی و من اونقدر فرصت دارم که از بالای تخت بهت نگاه کنم و گاهی به قل خوردن و انگشت مکیدن و بازیهات بخندم واقعا دختر شیرینی هستس و من از خذا بی نهایت مچکرم که تو رو بهمون داده تا معنی عشق دادن و گرفتن رو بفهمم

بی نهایت دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد