نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

مهمون عزیز

1390/10/20 18:00
نویسنده : آرزو
342 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه یه مهمون عزیز داریم به اسم خانم جان مادربزرگمه خیلی خیلی باحوسله و مهربونه خیلی وقتا حس نمیکنم تفاوت سنی با من داره این اخلاقش خیلی خوبه هم باهاش راحتیم هم همش بگو بخنده با وجودیکه تو دلش هزار و یک غصه داره یا درد داره اصلا به روی خودش نمیاره جتی گاهی شوخی شوخی اونا رو به زبون میاره یه جوری که آدم باورش نمیشه واقعیه و آدم رو به خنده میندازه

شنبه از خونه داداشش آوردم و یک شنبه با هم از ساعت 7 صبح نشستیم پای شیرینی درست کردن اگه بابام بود نمیذاشت میگفت بهترش تو قنادی هست اما من و خانم جان عاشق کارای دستی هستیم اگه وقت کنم خیلی آشپزی رو دوست دارم مخصوصا که مورد پسند باشه تا 11 نیکی خوابید اگه بکوب کار میکردیم تا اونموقع تموم شده بود ولی اونقد مسخره بازی درآوردیم و خندیدیم که کارمون طول کشید خانم جان منو میخندوند ومن اونو به کل زمان رو فراموش کرده بودیم خیلی خوش گذشت اول قرار بود ساده بپزیم من گفتم یه کمیش رو هم مغز دار کنیم پودرقند و پودرگردو و کنجد و دارچین و مربا میذاشتیم گاهی قاطی و گاهی جدا آخرش من گفتم بیا پنیر و سبزی بذاریم چند تایی هم از اونا گذاشتیم واسه ناهار میخواستم ماکارانی درست کنم گفتیم ولش کن بیا موادش رو لای همین بذاریم خلاصه هر چی تو دست و بالمون بود درست کردیم و کلی به کارای خودمون خندیدم و کیف کردیم ساعت 11 نیکی بیدار شد اونم اومد وسط بازی کلی بهش خوش گذشت خمیر بازی و شلوغ کاری نمیدونستیم اونو بگیریم یا به کارمون برسیم ساعت 1ونیم گذشته بود که خسته از آشپزخونه اومدیم بیرون تو یه جای کوچولو ببین چندساعت نشستیم

هفته بعدش شنبه(٩٠.١٠.١٧)رفتیم خونه خاله اکرم اینم عکس تینا کوچولو که ٢ماه از نیکی من کوچیکتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد