نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

تولدت مبارک

1390/10/20 8:12
نویسنده : آرزو
457 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود یکسال گذشت با همه خوبیا و سختیاش که همش واسم برکت

دیشب همش به حال و هوای پارسال فکر میکردم به روزایی که تازه به جمع ما پیوسته بودی خیلی زیبا بود همه چیز . هنوزم هست خوشحالم که تو این یکسال همیشه با هم بودیم خوشحالم که یکی هست که تو لحظه های سختش به من فکر کنه و منو ماما صدا کنه خیلی لذت بخشه خیلی وقتی که آروم تو بغلم میخوابی وقتی گرسنه ای و شیره وجودم رو میخوری وقتی با صدای نحیفت ماما میگی وقتی لبخند میزنی وقتی موقع لباس پوشوندن از دستم در میری و بهم میخندی همه کارات واسم قشنگه حتی وقتی لجباز میشی یا گاهی خوابت میاد و مقاومت میکنی که نخوابی شبایی که از خواب بیدار میشی و گریه سر میدی به خودم نحیب میزنم پاشو تو دیگه مامان شدی نیکی کوچولو منتظرته خیلی سخته ولی بازم دوستت دارم به اندازه وقتایی که شیرین میشی و سرسری میکنی یا دست میزنی و نانای میکنی خیلی دوست داشتنی هستی چون خودم خواستم بیای و خدای مهربون حرفم رو شیند و اجابت کرد حالا نوبت منه که اجابت کنم صدای قشنگ تو رو . هیچوقت فکر نمیکردم مادری اینقدر عشق میخواد اینقدر قلب بزرگ میخواد ممنونم که باعث شدی دنیام عوض شه برم تو دنیای مادرانه تو دنیایی که همش عشقه همش خوبیه حتی سختیاشم شیرینه حالا میفهمم که بچه دار شدن بزرگترین شیرینی دنیاست دوستت دارم با تمام وجودم

عشق مامان خاطره دنیا اومدنت رو تو این پست نوشتم که هیچوقت از یادم نره

 http://zaymanlinks.blogfa.com/9002.aspx

 

دوستت دارم

تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان احسان
20 دی 90 8:19
تولدتون مبارک پیش ما هم بیا
مامان زهره
20 دی 90 9:42
تولد . تولد . تولدت مبارک. بیا شمع ها را فوت کن تا صد سال زنده باشی.
سمانه مامان پارسا جون
20 دی 90 13:03
تولدت مبارک عزیزم
نازبالام عرشیا
20 دی 90 13:11
چه خوب که اولین یادگارم تبریک تولد نیکی جونه تولدت مبارککککککککککککک انشالله که 120ساله شی
رهام
20 دی 90 14:57
سلام تولدت مبارک به وب منم سر بزنی خوشحال میشم http://rojan_roham.niniweblog.com/
مامان آرینا موفرفری
20 دی 90 16:29
تولدت مبارک عزیزم.از طرف مامانی و آرینا موفرفری.
آرزو(مامان نیکی)
20 دی 90 18:34
واااای چه خوشحال میشم میبینمتون ممنون از همتون
چشم عسلي
20 دی 90 22:03
نيكي جون تولدت مبارك
زهره مامان هلیا
20 دی 90 23:32
نیکی جان تولدت مبارک ایشالله 100 ساله بشی
مبین فرفری
21 دی 90 2:11
سلام عزیزم تولد دختر گلم مبارک باشه. یادش بخیر که پارسال زنگ زدم حالتونو بپرسم ،که گفتی زایمان کردی خیلی خوشحال شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد