نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

5شنبه 29.10.90

1390/10/30 13:59
نویسنده : آرزو
484 بازدید
اشتراک گذاری

اومدیم خونه عزیز

کاری که معمولا هر ٥شنبه میکنیم شب دایی بهروز و بچه هاش میان اونجا . همه دوستت دارن و باهات بازی میکنن خیلی بهت خوش میگذره ساعت ١٠ شبه میخوام ببرم بخوابونمت از دستم در میری و میخندی بغلت میکنم بابای میکنی و میریم اباق شیر میخوری و .... از لا خبری نیست با گریه بابا رو میکشونی تو اتاق میاد میبرتت ساعت میشه ١١ دوباره تکرار این قضیه و باز بیرون از اتاق ساعت ١٢ نه خیل خوابیدن نداری تلوزیون داره مراسم اهدا جوایز گلدن گلوپ رو نشون میده خیلی دوست دارم ببینمش اما باید تو رو بخوابونم میبرمت اتاق خدایا امشب چه خبره تا حالا سابقه نداشت اینبار خاله آتو میاد میبرتت از عصبانیت من دراز میکشم منتظرت میمونم ولی خبری ازت نیست میبینم همه دارن میخوابن و تو هنوز داری بازی میکنی پیش خودم فک میکنم چه اشتباهی کردم اومدم باید از این به بعد جوری بیام که شب خونمون باشم  یه کم پیشت میشینم و میبرم اتاق میخوابی اما تا صبح ٥-٦ بار با گریه پا میشی نمیدونم چت شده. صبح ساعت ٧.٥ باز با گریه پا میشی و دیگه نمیخوابی دلم خوشه چون کم خوابیدی زود میخوابی و ظهر میخوایم بریم ختم (پدرزن دایی بهروز) سرحالی. با بابایی میری حموم اومی بیرون خسته و هلاک اما هنوز مقاومت میکنی تلاش منم بیفایده است تا ١٢.٥ صبر میکنیم اما خواب به چشمت نمیاد علی رغم میلم به مامان اینا میگم شما برید اگه بیام اونجا اذیت میشه اونها میرن ساعت ١ بالاخره میخوابی و چه خواب قشنگ و دلچسبی لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
1 بهمن 90 1:56
سلام عزیزم.در قسمت پرسش و پاسخ به سوال من جواب داده بودید.از نظرتون ممنون.ولی خواستم یه موضوع رو باشما در میان بذارم در مورد پر بازدید شدن بعضی از وبلاگها.یک بار به صورت اتفاقی واردیکی از وبلاگ های پر بازدیدشدم که فقط دو نفر آنلاین داشت خوب من یک نفر انلاین و بعداز چند دقیقه کوتاه ببینی یک دفعه حدود دویست تا به تعداد بازدید هاش اضافه بشه!!!!!!!!فقط بخاطر اینکه جز لیست پربازدید ها باشه.من از این موضوع نار احت شدم.همین عزیزم.


سلام خانمی تو هر جایی از این تقلبا هست من که ترجیح میدو بدون توجه به اونا کار خودم رو انجام بدم موفق و شاد باشید

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد