نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

خواب جدید نیکی

1390/12/16 17:16
نویسنده : آرزو
871 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی جدیدا صبح ها حول و حوش ساعت 7 بیدار میشه بعد حدود ساعت 10 صبح یه ساعت میخوابه و عصر هم ساعت 3 و4 یه یک ساعتی میخوابه تو این هفته ریتم منظمی گرفته البته میدونم این ریتم هم تا چند هفته ادامه داره و بعد عوض میشه

واسه اینکه زودتر و راحت تر بخوابه انداختم رو پاهام و تکونش میدم چشماش پر خوابه و اگه تکونش ندم خودش سرش رو تکون میده یعنی حواست رو جمع کن ساعت یک ربع 3 بعد از ظهره تلوزیون داره عمو مهربون(یه لقمه خنده) نشون میده و من عاشق برنامه هایی با حضور بچه هام دارم نگاه میکنم واسه نیکی هم جالبه و به زور میچرخه که تماشا کنه برنامه کوتاهیه ساعت 3 تموم میشه و من تلوزیون رو خاموش میکنم نیکی با همون حالت خواب آلودگیش با تلوزیون بای بای میکنه و سر رو بالش و بلافاصله خواب

خدایا شکرت به خاطر حضور این فرشته کوچولوی بانمک تو خونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافران آسمانی
18 اسفند 90 11:24
عزیززززززززززززززززم ...چه برنامه خوابش با نمکه البته مثل خودش


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد