نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

پایان 17ماهگی

1391/3/21 9:00
نویسنده : آرزو
391 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامانی از دیروز(91.3.20) وارد 18 ماهگی شد

قشنگه ،جالبه ،هیجان انگیزه ،هر روز تازه تر، نوتر خلاصه که هر روز یه حرف تازه واسه گفتن داره بچه موجودیه که هیچوقت تکراری نمیشه هر روزش با دیروزش فرق داره

خوشجالم نیکی رو دارم خوشحالم 17 ماه دارم باهاش زندگی و کیف و حال میکنم

روزای بیحوصلگیم سعی میکنم با نیکی باشم تا شاد بودن پرجنب و جوش بودن ساده گرفتن راحت خندیدن رو ازش یاد بگیرم دوسش دارم نه عاشقشم

خدایا ازت متشکرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مبین فرفری
21 خرداد 91 16:38
مامانجون ما عکس میخوایم؟
مامان آرشیدا قند عسل
22 خرداد 91 12:19
هفده ماهگیت مبارک عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد