نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

چقدر نیکی من بزرگ شده

1391/4/18 23:07
نویسنده : آرزو
481 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مثل هر روز گذشت مثل هر روز بازی کردیم ،با هم غذا پختیم، با هم خوردیم، نیکی ریخت و من جمع کردم، نیکی خراب کرد  و من درست کردم ،نیکی رو بردم بیرون و دنبال بازی کردیم ،بازی بچه ها رو خراب کرد و با اونا شیطنت کرد موقع اومدن به خونه من خسته بودم و دراز کشیدم نیکی از سر و کول من بالا میرفت بهش زل زده بودم با خودم میگم : این نیکی منه؟ چقدر تغییر کرده چقدر بزرگ شده چقدر شیطون شده . گاهی منم صبرم کم شده . نمیدونم گاهی دوست داریم همه چی رو گردن بقیه بندازیم خستگی و بیحوصله گیم رو هم گردن آلودگی هوا میندازم و آرزوی قدیمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مبین فرفری
19 تیر 91 19:13
خانمی خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد