نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

لاکپشت

1391/4/20 13:40
نویسنده : آرزو
530 بازدید
اشتراک گذاری

این لاکپشت رو خاله مریم (مامان پارسا)واست آورده خیلی بانمکه و کلی دوسش داری

ولی خودمونیم خیلی راحت طلبیا به جای اینکه شکلا رو پیدا کنی و سرجاش بندازی اول که به زور از هر جا میشد مینداختی توش الانم که راه درآوردنش رو یاد گرفتی زیرش رو باز میکنی اول خالیش میکنی بعد از همونجا یکی یکی برمیگردونی سرجاش

خب اینم یه ابتکاره دیگه نه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علیرضا
20 تیر 91 20:12
سلام مبارکه اسباب بازی کاش یکی هم براما اسباب بازی میخرید
علیرضا
21 تیر 91 16:02
دلم گرم خداونديست،كه با دستان من گندم برای ياكريم خانه ميريزد!چه بخشنده خدای عاشقی دارم!كه ميخواند مرا باآنكه ميداند گنهكارم!دلم گرم است،ميدانم بدون لطف اوTتنهای Tتنهايم... برايت من خداراآرزودارم.T ‭11 0 2012 13:06
علیرضا
22 تیر 91 10:38
مادرمثل مدادیست که هر روز تراشیده شدن و کوچک شدنش را حس می کنی تا وقتی که تموم بشه و پدر مثل خودکاریست که هر چقدر هم که باهاش بنویسی تغییری در ظاهرش احساس نمی کنی فقط یه روز باخبر میشی که دیگه نمی نویسه... آرزوی طول عمر باعزت و پایداری برای والدینی که در قید حیاتند ... و فاتحه و صلوات نثار والدینی که در میان ما حضور ندارند.



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد