نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

مولودی

1391/4/14 7:28
نویسنده : آرزو
560 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم جشن مولودی امام زمان خونه مامان بزرگ آراد

اندازه تمام عمرت شکلات خوردی

تا تونستی به نوه عزیز گرامیشون زور گفتی(امیرعلی 3سالشه و اونقدر آروم و مهربونه که زبونزد همه شده ولی دیروز فهمیدم آروم بودن زیاد هم به درد نمیخوره )

بعد از جشن حسابی خونشون رو خیس کردی 2 تا لیوان آب برداشته بودی هی از این خالی میکردی تو اونیکی ،از اون خالی میکردی تو این یکی

کل گیلاسای ردیف ما رو خوردی راه میرفتی تو بشقاب هرکس گیلاس میدیدی برمیداشتی تازه اونایی که نگات میکردن تشکر هم میکردی میگفتی میشی

کیک آوردن و شمع روشن کردن بغلت کردم که اونا رو بهتر ببینی کلی گریه کردی میخواستی بری شمعا رو فوت کنی

از تو کشو یه بسته منگنه برداشتی و همه رو پخش و پلا کردی

میرفتی روبروی مهمونا مینشستی با دقت نگاشون میکردی ولی بغل هیچکس نرفتی

خلاصه کلی شیطونی کردی و من همش دنبالت بودم نفهمیدم واسه چی رفته بودم اونجا

ولی در کل فک کنم خوش گذشت به هردومونلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره زمینی
14 تیر 91 14:12
اخی عزیزم دخملمون اجتماعیه دیگه. فداش بشم که تشکر میکنه با این زبون شیرینش.
مامان پرهام
15 تیر 91 8:34
خدا این فرشته نازو بهت ببخشه. ممنون که به وبلاگ ما سرزدی.
mamn arar
18 تیر 91 8:21
اضافه کنم به خاطرات کوجولوی ناز که بعد از به هم ریختن دراور عطر رو ورداشته بود و با صدای بامزه فیس فیس که در می آورد به خودش میزدش.
خاله اتو
18 تیر 91 10:54
نیکی کارشه چه خونمون چه مهمونی چه بیرون شلوغ کاره شلوغ کار


شیرینیش به همینه دیگه . کمتر دلتون تنگ میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد