نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

عشق زندگی

سسسسس خوابّه

1391/4/17 13:18
نویسنده : آرزو
534 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا نیکی حوالی ساعت 10 شب میخوابه وقتی بیرونیم سعی میکنم تا اون ساعت برگردیم خونه که هیچکدوم اذیت نشیم طهرها هم اگه خونه باشیم راحت 2ساعتی میخوابه ولی اگه جایی باشیم خیلی بیقراری میکنه و تازه یاد کرفایم باباش میبرتش تو ماشین تا خوابش ببره

5 شنبه ظهر خونه عزیز هر جی تلاش کردیم با وجودیکه خوابش میومد نخوابید تلاش ماشین سواری هم نتیجه نداد  و ما بیخیال شدیم گفتم جون ظهر نخوابیده پس شب زود میخوابه . ساعت 11 شبه و نیکی داره هنوز بازی میکنه با دایی امید رفتیم او ماشین تا 1چرخیدیم من خوابم بردش نیکی اومده انگشتشو گذاشته رو بینی من و میگه سسسسس خوابِّ

برگشتیم خونه و من خوابیدم نیکی هم شاد و خوشحال داره تو اتاق دور میزنه تا نمیدونم چند بود که بغل خاله اش خوابش برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره زمینی
17 تیر 91 11:31
عزیزمی
نرگس
18 تیر 91 8:05
ای جان نیکی هم مثل راستین من واسه خوابیدن مقاومت می کنه؟ عجب نمی دونم این نی نی ها چرا اینجوری شدن؟؟؟
خاله اتو
18 تیر 91 10:43
عزیزم خوابش میومد اما کلافه بود منم گیج خواب بودم انداختم رو پام تا خوابید گاه هام میخواست گاه ابوه میخواست گاه اب میخواست
مبین فرفری
19 تیر 91 19:09
آفرین نیکی جون منم کلافه بودم مامان جون میگفت ما زود میخوابین نزار مامان زودتر از یک شب بخوابه آفرین عروسه گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد