نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

عشق زندگی

افطاری با اعمال شاقه

1391/5/10 16:19
نویسنده : آرزو
371 بازدید
اشتراک گذاری

اونایی که بچه ندارن عمرا بفهمن مشکلات بچه دارا چیه و چجوری باهاش دست و پنجه نرم میکنن

علاوه بر همه حرف و حدیثا یکی از چیزایی که مامانا ازش شاکین کم خوابی خودشون ، کم غذایی بچه ها و ریخت و پاششونه

بازم با همه این حرفا مامانا عشق میکنن وقتی به بچه شلوغ کارشون نگاه میکنن و دوس ندارن کسی بهش از گل نازکتر بگه

زبون خشک و دل ضعفه حسابی به تمرکز و اعصاب فشار میاره دلت میخواد اذان رو بگن و با آرامش 2 تا لقمه بخوری بهت بچسبه

سفره رو باز میکنم به به آش نذری و شله زرد و خرما وپنیر سبزی و نون تازه و چایی دیگه بهتر از این نمیشه

ولی نه شاید بشه آرامش . یکی بیاد این نیکی رو از سفره جدا کنه . زودی بشقابا رو از آش پر میکنم بشقاب نیکی رو میذارم جلوش تاکید میکنم هر کی از بشقاب خودش غذا میخوره

اول شله زرد رو تو بشقاب آش من خالی میکنه بعد یه کم نمک میزنه به زور سعی میکنه بچپونه تو دهنم . حالت تهوع میگیرم هی میگم بشین با هم بخوریم بلند میشه با خونسردی میره سمت بابا سعی میکنه اعمال رو تکرار بکنه بابا اجازه نمیده ولی دیگه حوصله بابا سر میره بشقابش رو زمین میذاره نیکی هم نمکدون رو تو آش بابا خالی میکنه . بابا یه کم از کناره های آش میخوره ولی از حالتاش معلومه حسابی عصبانیه منم تا نیکی سرش گرمه تند تند سفره رو جمع میکنم و تازه دستمال آوردم دارم آش های ریخته رو فرش رو جمع میکنم

نیکی هم حالا دنبال وسایل تو آشپزخونه میگرده و با جیغ اونا رو میخواد...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ستاره زمینی
12 مرداد 91 0:00
وای خانمی میدونم چی میگی..........امان از دست این کارای بچه ها.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد