نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

حالا هویج میخورن

1391/5/27 22:26
نویسنده : آرزو
294 بازدید
اشتراک گذاری

یه شعر واسش میخونیم

خرگوشای ما میرن به صحرا          میرن به جنگل

دنبال هویج میگردن                     دنبال کلم میگردن

حالا هویج میخورن                     خیت خیت خیت(به حالت نشون دادن هویج خوردن)

حالا کلم میخورن                      خیت خیت خیت

میرن به خونه هاشون               خوشحال و شاد و خندون

همراه ماماناشون                   هورراااااااا

نیکی خیلی دوسش داره یه وقتایی راه  میره واسه خودش میخونه حالا آ آ آ      خیت خیت خیت

عاشق وقتایی هم هست که آخرش رو با شور و حال میخونیم و داد میزنیم هورااااا کلی ذوق میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ساراکوچولو
27 مرداد 91 22:32
سلام..ممنون...من شمارو لینک کردم...خوشحال میشم شماهم مارو لینک کنید..بای
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 23:53
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سمانه (مامی آرشام)
28 مرداد 91 0:04
ماشالله به این گل خانومم میشه اگر دوست داشتین به گل پسر من که عیدی نوروزم ست رای بدین تو نظرات بخش زیر شماره 24 ( گل پسر من ) رای بدید http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 13:59
سلام. ممنون که بهمون سر زدین. رمزو خصوصی فرستادم
مامانی صبا
28 مرداد 91 17:13
سلام ممنونم که به سوالم جواب دادید .ما از شمال برگشتیم.سفرنامه تو وبلاگ صبا هست.دوست داشتید ببینید.
مامان کورش
29 مرداد 91 5:39
سلام عزسزم ممنون به ما سر زدید من تو وب نی نی شکلک گرفتم ادرس وبش sheklak_ mohammad.niniweblog.com
خاله اتو
18 شهریور 91 15:50
قربونت برم من خاله جون دستاتو میبری از اول شعر جلو دهنت تا به خیت خیت برسیم .جونه دلم عزیزم دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد