نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

عشق زندگی

کارای خطرناک

1391/9/1 6:41
نویسنده : آرزو
253 بازدید
اشتراک گذاری

وای نیکی عزیزم نیکی خوشگلم نیکی زیبای من

دیروز واقعا عصبیم کردی و من از این بابت هم تو هم از خودم خجالت میکشم گاهی وقتا شیطنتت بیش از حد میشه و حوصله واسم نمیذاره

قبل از مادر شدنم وقتی مادرا از شیطونی بچه هاشون شکایت میکردن من میگفتم ا ذات بچه همینه دیگه الان وقت بازی و شیطونیشونه بزرگ که بشن اونقدر درگیر مسایل زندگی میشن اونقدر همه چی رنگ عوض میکنه که دیگه یادی از شیطونی هم نمیکنن

اما الان میفهمم وقتی میگن تا مادر نشی نمیفهمی یعنی چی

نمیدونم مشکل از کجاست این طبیعیه یا نه.وقتی تنهایی همش غر میزنی و میدونم دلتنگی و دلت میخواد یا بیرون بریم یا کسی بیاد پیشت همش به من چسبیدی و جدا نمیشی وقتی هم کسی رو میبینی از خوشحالیت کارای خطرناک میکنی دیروز رفتیم خونه هانی . هانی داشت مشق مینوشت تو هم بهونه کردی و وسایل اونو خواستی یه دفتر و مداد رنگی بهت دادن ولی تو همون مداد مشکی هانی رو میخواستی رفتی از بابا یه مداد گرفتی با هم نقاشی میکردیم در یک آن نفهمیدم چطوری مداد رو به طرف هانی گرفتی و اونم زد زیر گریه و از ترس سردرد گرفتم نمیدونم خدا به ما رحم کرد یا به اون که مداد خود درست گوشه چشمش و چشمش چیزیش نشد

شب هم من کنارت دراز کشیده بودم و داشتیم تلوزیون نگاه میکردیم و تو کیف بابا رو هی باز میکردی و میبستی از اینکه یاد گرفتی زیپ رو راحت باز و بسته کنی خیلی خوشحال بودی فقط یه لحظه گوشم چنان دردی گرفت که کافر نبینه دیدم خودکار درآوردی و فرو کردی تو گوشم تا الان که 7 صبحه هنوز گوشم و اطرافش درد میکنه

تقریبا همه چی تو خونه جمع شده و همه چی چسب کاری شده بخوای دنبال یه چیزی بگردی به زحمت پیداش میکنی ولی گاهی اینطوری از دستمون در میره دیگه تو هم نامردی نمیکنی و کارای خطرناک انجام میدی

از روزی هم که از مسافرت اومدیم دیگه تو تختت نمیخوابی و این موضوع اصلا خوشایند نیست عادت به روپا نداشتی ولی الان حتما باید بندازمت رو پا تا بخوابی انگار تازه که داری بزرگتر میشی وابسته تر شدی

خدایا بهم صبر بده کمک کن که بهت احتیاج دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مبین فرفری
4 آذر 91 19:38
خدا بهت صبر بدهپس اولین کتکو خوردی مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد