نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

عشق زندگی

کلاس

1391/9/1 7:36
نویسنده : آرزو
242 بازدید
اشتراک گذاری

یه جلسه بردم کلاس مادر و کودک و 2جلسه بازی شادی رشد

تو کلاس مادر و کودک بچه ها با ماماناشونن و تو اون یکی کلاس نیم ساعت اول بچه ها تنهان و مادرا پشا کلاس با در باز هستن و بچه ها اگه بخوان میتونن بیان پیش مامانا و برگردن دوباره تو کلاس که عادت کنن و بقیه ساعت رو مادرا هم میرن تو کلاس و هم بازی میشن و شعر میخونن و از این کارا

از مربی مادر و کودک خوشم نیومد و نبردمش اونجا کلاس بازی و شادی رو ثبت نام کردم تو نیم ساعت اول خیلی خوبه همش با اسباب بازی بازی میکنه اما از وقتی مامانا میان تو کلاس و در کلاس بسته میشه همش تو بغلمه و میگه بریم مربیش میگه بعضی بچه ها اینجورن تو فضای کلاس باش که عادت کنه اما تو این 2 جلسه که عادت نکرده نمیدونم داره اذیت میشه و نبرمش یا اینکه به مرور خوب میشه اگه حوصله کنم دلم نمیخواد اذیت بشه من که لذت میبرم از بازیاشون اما آیا نیکی این حس رو نداره؟
البته این رو بگم با اینکه تو کلاس عکس العمل نشون نمیده و دلش میخواد زود بریم و کارای قانونمند رو دوست نداره اما وقتی میایم خونه همون شعرها رو مثلا زمزمه میکنه و دستاش رو همونجوری تکون میده و منو ذوق زده میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرنیکا
1 آذر 91 23:32
وای چه کلاسهای خوبی می شه بگی چه جوری این کلاسها رو پیدا کردی ممنون


آره به نظرم کلاساش خوبن تو همه مناطق تهران هستن تو اینترنت هم میتونی پیدا کنی
موسسه بادبادک، اردیبهشت و بازی و اندیشه رو من میشناسم
مبین فرفری
4 آذر 91 19:41
مبارک عزیزم
خاله اتو
7 آذر 91 15:34
الهی قربونت برم من همیشه حرف حرفه خودشه اره از قانون زیاد خوشش نمیاد فقط شلوغ کاری کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد