نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

دل مشغولی ها

1390/6/30 22:30
نویسنده : آرزو
357 بازدید
اشتراک گذاری

یه پرده چوبی جلوی در ورودی آویزونه هر وقت نیکی رو بغل میکنم و چشمش به اون میفته خودضی از جشو آویزون میکنه به طرفش . منم میبرم کنارش یه کم اونا رو اینور اونور میکنه بازی بازی بعد به زور از لای انگشتاش باز میکنم و میبرم یه اتاق دیگه 

 

خیلی دلم میخواد بعضی از حسای نیکی رو بدونم به بچه ها خیلی واکنش نشون میده با هیحان صدا در میاره و نگاهشون میکنه دوست داره ارتباط حسی داشته باشه بیشتر به طرف صورتشون میره ولی چون کنترلی رو دستاش نداره میخواد اوتا رو بگیره چنگ میندازه به خاطر همین مجبورم خودم میبرم جلوشون و با کمی فاصله باهاشون حرف میزنیم 

 

                                          

 

میگن بچه ها دنیاشون رو اول با دهانشون بعد با دستاشون کشف میکنن به خاطر همین غافل بشی یه چیزی پیدا میکنه که بذاره دهانش

وقت شیر خوردن یا خوابیدن خیلی دوست داره با یه چیزی بازی کنه اگه موهای من دستش بیاد که با اونا بازی میکنه یا میکشه یا با لب و دهن من بازی میکنه یا اونقدر دستشو رو زمین میچرخونه تا یه چیز به دستش گیر کنه هیچی نبود گوشه بالش یا پتو یا تشک که هست و اون یکی دستش که معمولا دست چپشه داره شصتشو مک میزنه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد