نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی ددری

1390/7/4 23:03
نویسنده : آرزو
337 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی بچه هایی رو میدیدم که شدیدا به مامانشون وابسته اند اونقدری که نمیذارن مامان از جلو چشمشون دور بشه 

دیروز کلی منتظر موندم که بابایی بیاد و من برم بیرون تا نیکی تنها نمونه

بابایی اومد و من حاضر شدم که برم ولی اونقدر نیکی دنبالم گریه کرد و سینه خیز اومد که پشیمون شدم دوباره برگشتم و موندم پیش دخمرم . با خودم فک کردم یعنی اینقدر به من وابسته است؟ چه اشتباهی کردم شاید باید کاری میکردم و کوتاهی کردم  

ولی امروز یه اتفاق جالب افتاد اینکه مامان شقایق اومد خونمون بعد از چند دقیقه واسه کاری رفت بیرون جالب بود که باز نیکی دنبال اون راه افتاد فهمیدم که نه باباجون نیکی من ددریه به من وابسته نیست به بیرون وابسته است اگه به من وابسته بود پیش مامان شقایق یا مامان بزرگ و آتوسا نمیموند فقط فهمیده که دارم میرم بیرون گفته منم ببر  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد