نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

اولین نشستن

1390/6/21 6:17
نویسنده : آرزو
359 بازدید
اشتراک گذاری

من دست چپ نیکی نشستم و باباش دست راست نیکی نشسته نیکی بین ما داره بازی میکنه و ما یه نیم نگاه به نیکی میکنیم و داریم حرفهای روزمره میزنیم نیکی 1.5ماهه که میشینه اما گاهی تعادلش رو از دست میده و میفته یهو میفته و سرش رو میذاره رو بالشی که پشتش گذاشتیم من لبخند میزنم که نترسه اونم به من میخنده دستشو میگیره به بالش و بلند میشه و دوباره میشینه چشمای من و باباش 4 تا میشه اولین بار بود که این حرکت رو انجام میداد من و بابا دست میزنیم هورا میکشیم و آفرین صد آفرین میخونیم اما نیکی همچین مات نگاه میکنه که انگار این یه چیز عادیه چرا اینقدر شلوغ میکنید آخرش از خنده ما اونم خنده اش میگیره و به عنوان شادی دستاشو بالا و پایین میبره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد