نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

اعتراف مادرانه

1392/2/16 16:52
نویسنده : آرزو
367 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی جان اعتراف میکنم یه وقتایی واست غذا درست میکنم ولی میدونم نمیخوری و میخوای باهاش همه جا رو رنگ کنی زودتر خودم میخورم

برات بادوم پوست کندم که پودر کنم ولی همش رو خودم خوردم

بابات به عنوان جایزه واست آلوچه و هله هوله میخره و من میگم اینا واسه بچه خوب نیست همشو میخورم

همین امروز ندا سیب پوست کند و آورد مامان بهاره نگه داشت گفت شاید بهاره دوست داشت بخوره ولی من همش رو خوردم تازه اونم تشویق کردم که بخوره گفتم اون یه ذره به جایی نمیرسه بعدشم بچه ها با هم دعواشون میشه و اونم خورداز خود راضی

صبح میرفتیم مهدکودک ندا واسه هر دومون لقمه گرفت من واسه خودمو خوردم نونش تازه بود چشمم به لقمه تو بود که نندازیش نخوردی و دادی به من خیلی خوشحالم کردی ازت ممنونم

عوضش تو هم شربت مولتی ویتامینت رو بخور که از مامانت کم نیاری هر چند اونم خوشمزه است و دلم میخواد بخورمش اما تو نمیذاری هر دفعه بهت گفتم منم بخورم؟ میگی نه مال نیکیه

خدا رو شکر که اونو یکی درمیون میخوری حداقل جون بگیریچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد