نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

داریم به تولدت نزدیک میشیم عزیزم

1392/10/14 14:32
نویسنده : آرزو
732 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال اینموقع کلی خوشحالم

خوشحالم که دخترم یه سال بزرگتر شده

این تفاوت محسوس توی حرف زدن و رفتاراش منو به وجد میاره

هر چند شیطونیش کم نشده و حالا دیگه آگاهانه شیطونی میکنه

مدام کفشا و کیفای مهمونی منو برمیداره و میگه دارم میرم عروسی

یا میشه مربی مهد و با بچه های خیالی خودش بازی میکنه

گوشی موبایل و تلفن هم از دستش در امان نیست مدام دستشه و گاهی میاره میده به ما میگه دوستته بیا حرف بزن یا خودش که حرف میزنه میگه دوستمه

یهو میبینی چند تا دامن و شلوار رو روی هم پوشیده و هی قر و قمیش میاد

در موارد خیلی کمی در مورد لباس و این چیزا حرف گوش میده همش میخواد بگه حرف ، حرف خودمه

کلا زیادی مستقله خدا به داد بزرگ شدنش برسه

رفتیم هییت رفته کلی دورتر از من نشسته هر چی اصرار کردم بیا پیشم نیومد واسه خودش نوشابه برداشته به یه خانمی داده براش باز کرده و بعد از اینکه یه خورده اش رو خورد چپه شد روی زمین به روی خودش نمیاره رفتم پیشش و میگم چی شده میگه هیچی نوشابه ریخته خانم بغل دستی میگه چقدر اعتماد به نفس بالایی داره خودش واسه خودش بشقاب و وسایل برداشته مثل یه آدم بزرگ رفتار میکنه

خلاصه که این دختر 3 ساله من داره کم کم بزرگ میشه و شیطنتش پایانی نداره تا حدی که وقتی بابای عسل از کربلا برگشت با تاکید بهمون گفتن که نیکی رو نیارید(مامان عسل هییت گرفته بود چند روز قبلش کلی پدر درآورد به این نتیجه رسیدن که مهمونی کربلا بی نیکی برگزار شهلبخند)

______________

نیکی عزیزم شیرین زبونم این روزا به قدری شیرین زبون شدی که دوست دارم درسته قورتت بدم

همون چرت و پرتایی که ما تو بچگی میخوندیم رو یاد گرفتی و میخونی با همون حرکات شیرینت دست و سرت رو تکون میدی و میگی میکی موس موس موس

جیگیلی جیگیلی بوم بوم بوم

...

دوستت دارم برای تمام فصول

این روزا که داریم به تولدت نزدیک میشیم قلبم از هیجان داره درمیاد حس اینکه 3 سال با تو هستم کلی هیجان زده ام میکنه

امسال تولدت رو تو مهدکودک برگزار میکنم که دوستات جمعند و فکر میکنم بیشتر خوشحال بشی میخوام نیکان رو هم در کنارت ببینم

هر لحظه خدا رو بابت این خوشبختی که بهم عطا کرده شکر میکنم

شیرین شیطونم دوستت دارم و محکم محکم میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 دی 92 19:01
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
خاله آتو
6 بهمن 92 17:14
بله برگزار شد و تو کلی گریه کردی که نمیخوام بچه ها باشن بیام پیشم و از اینجور حرفا. و دنبالمون راه افتادی اومدی خونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد