نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

صبوری کن صبوری

1392/3/11 12:20
نویسنده : آرزو
669 بازدید
اشتراک گذاری

میذارمش مهد و میشینم رو پله ها میگم من اینجام تو برو بازی کن

میدونم بدون من کلی بهش خوش میگذره ولی نمیدونم چرا عادت نمیکنه میره بازی میاد سر میزنه که نرفتی؟ میگم نه من اینجام تو برو

یکی دو بار بهش گفتم تو بازی کن من میرم بنزین بزنم بیام یا هام بخرم بیام یا از این مسایل

زهرترک شد و از کنارم جنب نخور به خاطر همین بهش میگم من میشینم تو برو بازی کن ناهار خوردی بیا بریم خونه

ولی هنوزم مجبورم نیم ساعتی بشینم تا خیالش راحت شه مربیا میگن عادت میکنه تو برو ولی نمیتونم دل بکنم

ای بابا باز نرفته افتادیم به تعطیلی 4 روز تعطیلی حسابی بچه رو از مهد دور میکنه اما چاره نیست باید ببینیم چی پیش میاد

فعلا تا جایی که حالم خوبه صبوری میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد